دسته بندی: همایش، جشنواره و کنفرانس


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:همایش, جشنواره و کنفرانس, فراز و نشیب,کسب و کار,اینترنتی,conference,internet,business, توسط کارآفرینی

بسیار پیش آمده است که‌ایده‌های بسیار خوبی در خلال یک سخنرانی توسط یک همکار و با گفتن این جمله که «‌ایده بسیار خوبی است، اما..». خراب و ضایع شده است.

در این مقاله یاد خواهيم گرفت با چه شیوه‌هایی می‌توان این افراد را خلع سلاح کرد و‌ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به سمع دیگران رساند و آنها را به کرسی نشاند.
موردکاوی:
سمنتا به تازگی پیشنهاد خود را به کمیته سرمایه‌داری ارائه کرده و تا به این لحظه تمام کار‌ها را به درستی انجام داده است. وظیفه گروه سمنتا پیدا کردن راه‌حلی سریع و روشن برای حل مشکلی حاد بود.

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (کارآفرینی)

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:کارآفرینی,حفاظت,ایده,entrepreneurship,idea,protection, توسط کارآفرینی

گاهنامه الکترونيکی کارآفرينی شماره 23، فروردین ماه 92

منبع: خانه کارآفرینان

 فهرست مطالب و بارگذاری در ادامه مطلب

دسته بندی: تازه ها


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:کارآفرینی,گاه نامه,الکترونیکی, خانه کارآفرینان,entrepreneurship,, توسط کارآفرینی

در‌این مقاله با 3 کارشناس بازاریابی، در مورد ضرورت بازاریابی شخص به شخص(Person to Person) در عصر دیجیتال امروز مصاحبه‌ای صورت گرفته است،که در ادامه می‌خوانید.

در عصر رسانه‌های اجتماعی، موفقیت یک برند ممکن است با شمارش هزاران یا میلیون‌ها طرفدار یا دنبال‌کننده آنها در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر سنجیده شود. در‌این شرایط به نظر می‌رسد که فکر کردن در مورد ملاقات افراد به صورت رو در رو، عجیب باشد. اما با وجود‌این، اکسپو‌ها یا نمایشگاه‌های تجاری به آرامی در حال بازگشت و بازسازی خود هستند و تعداد تسهیل‌کنندگان‌اینگونه رویدادهای زنده نیز رو به افزایش است. در‌این مقاله با مصاحبه با سه تن از متخصصان بازاریابی درصدد ‌این هستیم که وضعیت بازاریابی شخص به شخص را در عصر حاضر مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (بازاریابی)


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:بازاریابی,نفر به نفر,عصر حاضر,marketing,person to person, توسط کارآفرینی

تقریبا یک سال قبل بود که تصمیم به انجام چنین کاری گرفتم، به هر حال به چنین کاری دست زدم. آنچه نوشتم بدین قرار است:
«هرگز نفهمیدم چرا مالک یا مدیر یک شرکت رو به سقوط معمولا طالب این نیست که دیگران ــ خصوصا مشتریان ــ به شرکت نزدیک شوند و درباره‌ آنچه در حال وقوع است اخطارهای لازم را بدهند...

من همیشه گفته‌ام با مردمانی که به راستی بهشان علاقه‌مندم و همه‌ زندگی‌ام را مدیون‌شان هستم، اینطور برخورد نخواهم کرد.»

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (بازاریابی)


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:بازاریابی,اعتماد,مشتریان,بدست آوردن,marketing,customer,confidence, توسط کارآفرینی
ششمین نسخه نشریه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 12 اردیبهشت 1392 منتشر شد.

بارگزاری در ادامه مطلب

دسته بندی: تازه ها


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:کارآفرینی,نشریه,مرکز,رشد,دانشگاه,صنعتی شریف,entrepreneurship,paper,publication,sharif,,, توسط کارآفرینی

 سمینار «درآمدی بر استارتاپ‌ها و آشنایی با متدولوژی کارآفرینی Lean Startup» با تدریس آقای مهندس ناصر غانم‌زاده، مدرس برگزیده دوره­‌های کارآفرینی و مهارت­‌های کسب­‌و­کار، عضو کمیته راهبردی انجمن صنفی کاربران نرم­‌افزارهای آزاد و مربی برنامه استارت­‌آپ ویکند (startupweekend).

زمان: ساعت 15 الی 18، 16 اردیبهشت‌ماه 1392

مکان: دانشگاه صنعتی  شریف

دسته بندی: دوره های آموزشی


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:دوره آموزشی,استارت آپ,دانشگاه صنعتی شریف,course,start up,sharif, توسط کارآفرینی

در عصر حاضر، کارآفريني و کسب‌و‌کارهاي نوپا، موتور رشد اقتصادي محسوب مي‌شوند و بسياري از دولت‌ها اعم از توسعه يافته، در حال توسعه يا توسعه نيافته، افزايش ميزان کارآفريني را در سياست‌هاي کلان خود پيگيري مي‌کنند.

اين در حالي است که در بسياري از موارد ارتباط دقيق ميان کارآفريني و رشد اقتصادي، به علت عدم وجود رابطه مستقيم، دقيقا درک نشده است. دليل اين عدم ارتباط مستقيم اين است که اين دو چندين قدم علي و معلولي از يکديگر فاصله دارند و متغيرهاي کارآفريني و رشد اقتصادي در سطوح تحليلي متفاوت (فردي (individual) در مقابل کلان) مطرح هستند که اين مساله تشخيص رابطه بين اين دو را دشوار مي‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (کارآفرینی)


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:کارآفرینی,فرصت یا تهدید,رشد اقتصادی,entrepreneurship,threat or opportunity,economy, توسط کارآفرینی

هر چه بیشتر مشتری خود را درک کنید، رشد کسب‌وکار خود را سریع‌تر می‌کنید. اما شرکت‌های جدید اغلب در تعریف بازار هدف خود مشکل دارند.

رابرت هسریچ (Robert Hisrich)، بیان می‌کند که «ما اغلب‌اندازه بازار را دست کم می‌گیریم». اینجا 10 سوالی که به شما در شناسایی و درک چیستی بازار هدف، کمک می‌کنند.

 

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (بازاریابی)

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:بازاریابی,مشخص کردن,بازار هدف,marketing,target,goal, توسط کارآفرینی

در شرایط بحران اقتصادی، استراتژی‌های قدیمی بازاریابی دیگر اثرگذار نیستند و به همین دلیل، شرایط دشواری برای مدیران بازاریابی به وجود می‌آید.

هنگام رکود اقتصادی، مدیران بازاریابی باید طرح‌های بازاریابی قدیمی را که داده محور و مبتنی بر پژوهش‌های گسترده هستند رها کرده و طرح‌های خلاقانه‌ای را شروع کنند که منسجم، محرک و به شدت متمرکز بر عمل باشند.

 

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (بازاریابی)

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:بازاریابی,یک طرح خوب,شرایط بد,اقتصادی,marketing,economy,difficult conditions, توسط کارآفرینی

دوره آموزشی استراتژی بازاریابی و تبلیغات مدرس دکتر یحیی علوی در دانشگاه صنعتی شریف

زمان: 18 و 22 اردیبهشت 1392 ساعت 14 الی 18

مکان: دانشکده فیزیک 

دسته بندی: دوره های آموزشی


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:دوره آموزشی,شریف,استراتژی,بازاریابی,کسب و کار,courses,sharif university, توسط کارآفرینی

 بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، وقت و استعداد خود را صرف شرکت کوچکشان می‌کنند و به‌تدريج آن را به شركتي بزرگ تبديل می‌کنند. اما تعجبی ندارد که برخی کسب‌وکارهای کوچک به محض اینکه از نوپایی درمی آیند، دچار رکود می‌شوند و از رشد بازمی مانند.

 

چگونه سعی می‌کنید از اینکه کسب‌وکار شما به یکی از بنگاه‌هایی تبدیل شود که به سرعت رشد می‌کند، اما هیچ گاه به پتانسیل کامل خود نمی‌رسد، جلوگیری کنید؟

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (مدیریت)


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:مدیریت,رشد,کسب و کار,کوچک,management,growth,small business, توسط کارآفرینی

 هر کس در مقطعی از زندگی خود چیزی را برای فروش عرضه می‌کند، حتی اگر آن یک ایده کوچک باشد. در این مقاله تکنیک فروشی معرفی می‌شود که از طریق آن می‌توانید با انواع مشتریان و خصوصیت‌های آنها آشنا شوید و به کمک آن رویکرد فروش خود را برگزینید. 

به اعتقاد من همه خریداران یکسان هستند و در شغل خودم تلاش می‌کنم که محصولات، خدمات یا ایده‌های مختلف را به همه خریداران خود با روش و رویکردی یکسان عرضه کنم.
سال‌ها قبل کشف کردم که یک راه ساده و بسیار خاص برای انعقاد قراردادهای فروش وجود دارد. در این روش اجبار و الزامی برای فروش وجود ندارد. کافی است به روش صحیح بین چیزهای صحیح و افراد صحیح رابطه برقرار شود. برای به خاطر سپردن اصول این روش کافی است حروف اول این اصول را کنار هم قرار دهید تا واژه ROAR (به معنی غرش کردن) را به دست آید.

 

منبع: دنیای اقتصاد

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (بازاریابی)

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:بازاریابی,اسرار,فروش موفق,marketing,success,sale, توسط کارآفرینی

استارتاپ ویکند یک دوره آموزشی و یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی و 54 ساعت برای کارآفرینی علاقه مندان با مهارت های لازم در جهت راه اندازی کسب و کار برگزار می شود.

در این برنامه شرکت کنندگانی شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا ایده هایشان را مطرح کرده و در 54 ساعت ایده های برگزیده را به مرحله اجرا برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر

متن کامل در ادامه مطلب

دسته بندی: مطالب آموزشی (کارآفرینی)

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:کارآفرینی,استارت آپ ویکند,entrepreneurship,startup weekend, توسط کارآفرینی

برای ثبت نام بر روی تصویر کلیک کنید.

دسته بندی: تازه ها


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:تازه ها,ثبت نام,استارت آپ ویکند,تهران,news,registered,startup weekend,tehran, توسط کارآفرینی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد