نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برگزار می شود
نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با هدف بررسی راهکارهای تولید محصول و خدمات در حوزه ICT و ارائه راهکارهایی برای ارتقا روحیه کارآفرینی و ارزش آفرینی برگزار می‌شود.

 

 

زمان برگزاری: 16 و 17 آبان

 تارنما:  www.emictech.com

 

منبع: بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان 

توضیحات کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:همایش,ملی,مدیریت,کارآفرینی,فناوری اطلاعات,ارتباطات, توسط کارآفرینی

  دومين کنفرانس بين‌المللی و ششمين کنفرانس ملی مديريت فناوری

 

تاريخ برگزاری کنفرانس: 1391/09/26 لغايت 1391/09/27

 

 

آدرس تارنما: http://conference.iramot.ir

 

 

 

توضیحات کامل در ادامه مطلب


 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:کنفرانس,ملی,مدیریت,فناوری, توسط کارآفرینی

  چهارمين جشنواره ی نوآوری و فن‌آفرينی دانشگاه تهران (جايزه شهيد دکتر چمران) در خصوص دستيابی به اهداف عالی و بلند مدت  و ايجاد بستری مناسب جهت معرفی نوآوران و فن آفرينان برتر در تاريخ 91/09/27 برگزار می شود.

جشنواره چهارم با هدف ترويج فرهنگ نوآوری و فن آفرينی در جامعه ،دانشگاه وصنعت ، حمايت از محصولات ملی در حوزه فن آفرينی ،تسهيل مسير تجاری سازی وکاربردی کردن نتايج تحقيقات و پژوهش های نوآوران در دوبخش آغاز به کار ميکند.

مهلت ارسال آثار: 91/09/01

 جهت ثبت نام به سايت http://chamran-prize.ir/enrollment مراجعه نماييد.

متن کامل در ادامه مطلب 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:جشنواره,شهید,چمران,دانشگاه,تهران, توسط کارآفرینی

رئیس دانشکده کارآفرینی گفت: امسال این دانشکده در مقطع دکترا 26 دانشجو در 4 گرایش کارآفرینی و کسب و کار پذیرش کرده است.

سید مصطفی رضوی با اشاره به گذشت 5 سال از تأسیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به عنوان نخستین دانشکده کارآفرینی در خاورمیانه، اظهار داشت: در حال حاضر برای سال تحصیلی جدید 115 دانشجوی جدید در 11 گرایش مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده ثبت نام کردند.

 

منبع: بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان

 

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:دانشکده کارآفرینی,دکتری,کارشناسی ارشد,گرایش,دانشجو, توسط کارآفرینی

محققان پارک علم و فناوری مازندران موفق به ساخت نخستین پهباد عمود پرواز دنیا شدند که امروز همزمان با روز عید غدیر نمونه پروازی آن تست آزمایشی می شود.

مهندس عباس جم - مدیر گروه توسعه ارتباطات شرکت دانش بنیان سامان و از محققان تیم تحقیقاتی ساخت این پهباد پیشرفته در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این پهباد ایرانی که از فناوری فوق پیشرفته بهره می برد و برای نخستین بار در دنیا ساخته شده است در بهمن ماه امسال و همزمان با دهه فجر رونمایی خواهد شد.

 

منبع خبرگزاری مهر

 

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:پهباد,عمود پرواز,ساخت ایران, توسط کارآفرینی

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از راه اندازی رسمی نخستین لیگ بازی های آنلاین رایانه ای کشور در امروز همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

دکتر حسن علیزاده با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با اعلام آغاز ثبت نام رسمی در نخستین لیگ بازی های آنلاین رایانه ای اظهار داشت: کاربران بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به وبگاه جام دیجیتال آنلاین نسبت به ثبت نام در این لیگ بازی رایانه ای اقدام کنند.

تارنما ثبت نام: http://www.jamdigital.ir

 

منبع خبرگزاری مهر

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی,رسانه های دیجیتال,جام آنلاین,ثبت نام, توسط کارآفرینی

دوره آموزشی "طرح مالی طرح کسب و کار" با تدریس "مهندس هادی کوزه‌چی" (فارغ التحصیل مدیریت MBA دانشگاه شریف، مشاور گروه مالی پاسارگاد، معاون اعتبارات بانک توسعه، مولف کتاب گذشته،حال،آینده بازار مسکن)

زمان: 23 و 24 آبان 1391

مکان: دانشگاه صنعتی شریف

علاقه­‌مندان جهت شرکت در دوره آموزشی فرمثبت­‌نام را پر نموده و به آدرس الکترونیکی sut.karafarini@gmail.com ارسال نمایند. لازم به ذکر است هزینه دوره­‌ها که به تفکیک در انتهای فرم ثبت‌نام ذکر شده است، برای افراد خارج از دانشگاه در روز برگزاری دوره (23 و 24 آبان‌ماه 1391) دریافت خواهد شد و مهلت پرداخت هزینه برای افراد شریفی تا 21 آبان‌ماه 1391 در نظر گرفته شده است.

برای آشنایی بیشتر با سرفصل‌های کارگاه اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:دوره آموزشی,طرح مالی,کسب و کار,کارآفرینی,دانشگاه صنعتی شریف, توسط کارآفرینی

مطالعات جدید جیمز گراس از دانشگاه استن‌فورد و شش محقق دیگر نشان داده است که هر چقدر پست ریاستی افراد بالاتر باشد، استرس کمتری را تجربه می‌کنند. یعنی استرس یک مدیر عامل، از مدیر یک بخش کمتر است. نتیجه این تحقیق ایده جذابی را ارائه داده، چرا که بر خلاف تفکر فعلی در مورد مدیریت است که می‌گوید رهبران ارشد تحت استرس شدیدی هستند.

تحقیقات جدید حوزه علم عصب‌شناسی نیز یافته‌های این محققان را تایید می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین ایده‌هایی که از ارتباط بین علم عصب‌شناسی و رهبری سازمان به دست آمده این است که رهبران به شدت تحت تاثیر پنج تجربه اجتماعی هستند که در مغز آنها تهدیدات یا پاداش‌هایی ایجاد می‌کند. این پنج تجربه، مدل اسکارف (SCARF) نام دارد که مخفف Status، Certainty، Autonomy، Relatedness و Fairness  به معنی مقام، قطعیت، استقلال، ارتباط و بی طرفی است.

منبع: خانه کارآفرینان ایران

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:مدیر,استرس,جیمز گراس, توسط کارآفرینی

رئیس دانشگاه کاشان از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین، مجهزترین و بزرگترین ساختمان پژوهشکده نانو کشور در این دانشگاه با اعتبارات ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

عباس کتابی، رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به افتتاح نخستین، مجهزترین و بزرگترین ساختمان پژوهشکده نانو کشور در این دانشگاه، گفت: این پژوهشکده به مساحت 4 هزار و 700 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:پژوهشکده,نانو,دانشگاه کاشان, توسط کارآفرینی

برگزار كنندگان: مراکز سه گانه کارآفرینی، رشد واحدهای فن آوری، و ارتباط با صنعت(جامعه) دانشگاه مازندران با همکاری شرکت پژوهشی طرود شمال

تاريخ برگزاري همايش: 23 آبان 1391

سايت همايش: www.toroudshomal.com

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:کنفرانس ملی,کارآفرینی,مدیریت,کسب و کار,دانش بنیان, توسط کارآفرینی

دانشکده کارآفرينی دانشگاه تهران برگزار می کند: "کارگاه تامين مالی کارآفرينان"


 زمان برگزاری:     چهارشنبه 10 آبان ماه 1391، ساعت 12-10
 
مکان برگزاری:     آمفی تئاتر دانشکده کارآفرينی دانشگاه تهران

 *شرکت برای عموم رايگان است*

 

 توضیحات بیشتر در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:دانشگاه تهران,دانشکده کارآفرینی,کارگاه,تامین مالی,کارآفرینان, توسط کارآفرینی

کنفرانس ویژگی های ملی 5 گانه تحول در شخصیت ایرانیان و پیشرفت ایران در تاریخ 3 و 4 اسفند ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در http://iranianpersonality.ir


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:کنفرانس,ویژگی های 5 گانه,تحول,ایرانیان,پیشرفت, توسط کارآفرینی

مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف در نظر دارد برای بهره­مندي دانشجويان علاقه‌مند به کارآفريني از رهنمودهاي خبره‌هاي صنعت و مدرسين مرکز استفاده نماید.

بدین منظور فضایی جهت مشاوره دادن به صورت حرفه‌ای و کاربردی به دانشجویان متقاضی درنظر گرفه شده است. هاديان کسب و کار طبق ساعات کاري از پيش تعيين شده در دسترس هستند. در اين برنامه، متخصصان در زمينه‌هاي مختلف حضور دارند، که عناوين مختلفي را پوشش می‌دهند و دانشجويان می‌توانند از ميان آن‌ها زمينه‌ی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمايند و به مشاوره بپردازند. دانشجويان می‌توانند يک متن کوتاه در رابطه با موضوعی که می‌خواهند با مشاور صحبت کنند، براي مسئول اين برنامه ارسال نمايند تا وي زمان مقتضی برای مشاوره را براي دانشجو تعيين نمايد.

 

متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:کارآفرینی,مشاوره,دانشگاه صنعتی شریف,ایجاد کسب و کار, توسط کارآفرینی

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در راستای ارائه خدمات و آشناکردن دانشجویان عزیز با صنایع مختلف و به منظور کسب تجربه بازدیدهایی را در نظر گرفته است که با همکاری شرکت‌های مورد نظر سعی در نشان دادن وجوه کاربردی مطالب دانشگاهی دارد.

در این رابطه برنامه بازدید از شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای دانشجویان دانشکده مهندسی برق هماهنگ شده است.

 دانشجویان علاقه‌مند رشته برق جهت شرکت در بازدید مذبور فرم ثبت‌نامرا پر نموده و به آدرس الکترونیکی

visit.karafarini@gmail.com ارسال نمایند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:بازدید,مهندسی,ساخت برق,کنترل,مپنا,مکو,دانشگاه صنعتی شریف,مرکز کارآفرینی , توسط کارآفرینی

در هر جامعه‌ای وجود نشریات تخصصی در هر حوزه نشان‌دهنده رشد ان جامعه در زمینه موردنظر می‌باشد. دانشگاه شریف همواره به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو و مطرح در زمینه‌های مختلف بوده است.

مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف با اهداف مشخصی تاسیس گردیده است که از مهم‌ترین آن‌ها، توسعه کارآفرینی در سطح دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارمندان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در ابعاد آموزشی، پژوهشی و ترویجی؛ ارتقای روحیه کارآفرینی، آموزش مهارت‌ها، توسعه و ترویج کارآفرینی درکشور؛ ایجاد تحول در فضای دانشگاه‌های سنتی جهت تحقق دانشگاه کارآفرین و ... می‌باشد.

در راستای رسیدن به اهداف مذکور، مرکز کارآفرینی تصمیم به انتشار نشریه‌ای تخصصی در حوزه کسب و کار و مباحث کارآفرینی گرفته است.

منبع: مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف

صفحات نشریه در ادامه مطلب



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:نشریه,کارآفرینی,دانشگاه صنعتی شریف, توسط کارآفرینی

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 24 صفحه بعد